loading...

Ref

mmm

ponedjeljak, 24. travnja 2017.

ISPOVEST: Kada sam joj prišao otpozadi NAŠ ODNOS SE PROMENIO





Komsinici otisao muz na privremeni rad u Nemacku, inače moj najbolji drug i ja sam tada svaki dan dolazio kod nje, kao da joj se nađem ako joj treba neka pomoć, sve dok joj nisam prisao od pozadi… tad se nas odnos potpuno promenio, što mi je i bio cilj… Imali smo prvi 🙂 blago rečeno INTIMNI ODNOS i to u WC jer su starci, roditelji mog druga bili u drugoj sobi, pa smo morali da vodimo racuna o nasoj tajni. Njena svekrva je prava nocna ptica, na najmanji susanj ustaje iz kreveta da proveri sta je. Nabavio sam u apoteci sedativi za spavanje, baš jake sedative i komsinica,tada već moja ljubavnica je dala svekrvi sedativ za spavanje i konačno smo to mogli raditi u njenoj sobi, BIO JE PRAVI LOM… i sve je bilo super dok u trenutku “erupcije strasti” nismo polomili dasku kreveta, kako smo mi propali tako smo napravili toliko buku da svekrva naravno probudila i dosla da proveri, ja sam tada nekako uspio uvući se u orman prije nego je ona ušla u sobu. E to se zove adrenalin, srce mi je kucala 300 na sat, kroz glavu mi prolazilo miilon situacija. To što bih narušio odnos sa mojim drugom nekako bih i podnio, ali moja supruga mi nikada ne bi oprostila, sigurno bi me napustila, a to znači da bi mi i sinove odvela. U tom trenutku sam sebi reko više nikada, ali džaba, komšinica je kao magnet za moj spolni organ… nastavili smo da se viđamo, ali mnogo smo pažljiviji.



Nema komentara:

Objavi komentar