loading...

Ref

mmm

ponedjeljak, 24. travnja 2017.

ISPOVEST: Kako znam za sebe, od puberteta želim “POVALITI” najbolju frendicu moje mame. Preko 20 godina je starija od mene…





Kako znam za sebe, od puberteta želim “POVALITI” najbolju frendicu moje mame. Preko 20 godina je starija od mene, ali je užasno hot plavuša sa bujnim usnama, bujnim grudima, bujnom guzom :). Kad se utegne u helanke ili kada je u kratkoj haljinici, GUBIM RAZUM samo ako mi stavi ruku na rame ili uradi nešto slično. Dnevno sam znao i po 5 “tura” da ga bacim “u nesvijest” razmišljajući o njoj, tražio glupe izgovore da je pozovem, da joj čujem glas, da odem do nje da je vidim i sl. Sa godinama je moja želje bivala sve veća i veća, samo me ona zanimala, samo sam nju želio iako je bila sve starija, ali nikada nisam imao dovoljno hrabrosti. Prošlo ljeto kad sam bio na moru otišao sam sa ekipom u obližnji klub i ONA je bila tu sa svojim mužom. Ja jesam znao da je i ona na moru, donekle sam i planirao, ali nisam ni slutio da ću je sresti baš tu u klubu. Vidjela me je, pozdravili smo se, bla, bla,a onda sam je uhvatio za guzu. Računao sam gužva, more, emocije, neće se naljutiti, nekako ću opravdati, ali nikakvu reakciju nisam izazvao, ništa, kao da je nisam ni uhvatio, a baš sam dobro stisnuo. Poljubila me i vratila se mužu za stol. Bio sam totalno van pameti, milion misli mi je prolazilo kroz glavu, milion pitanja ZAŠTO… a onda oko 2 sata posle ponoći stiže mi poruka od nje… broj njene sobe i da hitno dođem. Napustio sam društvo istog trenutka i pošao kod nje iako nisam znao šta me tamo čeka. Kada sam došao dočekala me u čipkastom donjem vešu, uvela u sobu i rekla da moram da budem tih kako ne bi probudio njenog muža. Napila ga kao konja… šta da dalje pišem, ispunio mi se životni san iako da ne bude da se hvalim ili tako nešto ni blizu nije bilo onome kako sam maštao. Ne zbog nje već zbog mene… 3 puta sam doživio vrhunac, a da nisam kako treba ni ušao u nju. Kasnije smo se često nalazili i svaki put je bilo bolje i bolje, ali nakon svakog puta moje interesovanje za nju je sve manje. Da mi je neko rekao da ću je moći kada god poželim, a da ja neću htjeti, rekao bi da je lud.



Nema komentara:

Objavi komentar