loading...

Ref

mmm

utorak, 25. travnja 2017.

ISPOVEST: Poje**o sam mamu od prijatelja u kupaonici





18 mi je godina i imao sam nedavno zgodu sa prijateljevom mamom. Njen muž je vojnik i nema ga često doma po par mjeseci, pa ga tako i sada nije bilo. Bilo je dosta vruće taj dan i prijatelj me pozvao k sebi da igramo igrice,međutim kako nisam bio u mogućnosti doći odmah,došao sam za 45 minuta i njega nije bilo kod kuće (vjerovatno je taman otišao u dućan) . Kada sam ušao u kuću čuo sam samo vodu iz kupaonice i sjeo na stolicu u dnevnom kako bi ga pričekao..
Tako prolazi već 10-15 minuta i njega nema. Čujem iz kupaone kako se njegova mama dere
– “Kristijaneee,donesi mi ručnik brzo” ,a Kristijana nema..i ja neznam šta ću haha i reko ajde,javim se ja i kažem tko sam,a ona odmah sva uzbuđena odgovara
– “Ajme,prepao si me..uh..ajde budi dobar pa mi ti donesi ručnik”.
Naravno da sam trkom krenuo u sobu po ručnik,hehe,i donio pred kupaonicu. Sad stojim ja tako u tišini pred vratima nekih minutu,dvije,neznam dali da uđem ili ne..Pokucam i čujem kako govori da uđem bez ikakve sramežljivosti.Kada sam ušao,vidio sam ju skroz golu okrenutu prema meni,odmah mi se digao i naravno da je primjetila. Bila je lijepo obrijana i vitka. Odmah sam se na*alio. Samo se smješkala i govorila da se ne sramim ničega,a ja se počeo crveniti i znojiti kao lud. Tek što sam krenuo izlaziti,povukla me nazad i zatvorila vrata,a ja u tom trenutku nisam znao gdje sam od uzbuđenosti. Kada se obrisala,htjela je da ju namažem sa kremom po leđima i nogama. Sjela je u kadu i dignula noge bez ikakve srami. Pi*ka joj je bila predivna i na*aljivala me. Lagano sam mazao odozgo prema dolje i vidio sam kako je zatvorila oči i uživala. Skužio sam da je tu nešto čega nebi smjelo biti između nas pošto je oženjena,ali šta je tu je. Kada sam bio pri kraju,rekla je da joj pomognem ustati iz kade. I kako sam ju podignuo,tako su mi ruke ostale na njenim sis**a. Rekla je da nastavim masirati i naslonila se na zid. Kurac samo što mi nije izletio iz hlača. Lagano se okrenula i njena gu*a mi je bila na međunožju.Krenula je da mjesi sa gu**m i polako mi skidala hlače. Kada sam bio gol,osjetila je moj alat i zadovoljno se smješkala. Tako se rukama uhvatila za k**ac i krenula da vesla. Imao sam osjećaj da se ovo nemože desiti ni u snu. Išla je sve brže i brže. Rekao sam da uspori jer ću sv**iti,ali nije se obazirala. Nakon nekoliko sekudni izlio sam joj vruću spermu po tijelu. Odmah se uhvatila svoje pi*ke i sp**mu umasirala u nju. Rekla je da je red na meni,gurao sam joj dva prsta odjednom i vrištala je ušasno. Bojao sam se da će netko čuti pa sam joj stavio ručnik u usta. Prestala je veoma brzo kada se naviknula. Sjela je na umivaonik i raširila noge. Uhvatila me za glavu i gurnula mi je u svoje me*unožje. Lizao sam joj vlažnu p**ku i usput gurao prstić. Toliko uživanje sa njene strane nisam dugo vidio negdje. U jednom trenutku je ušao Kristijan u kuću i odmah me odgurnula od sebe. Rekla mu je da ode u sobu po ručnik i kada je došao,majka je uzela ručnik i zaključala kupaonicu. Pustila je vodu na najjače da curi i vratila se u istu poziciju,ali sada je red bio na mojem kurcu. Pripremao sam se za ulazak tako što sam ju masirao po pi*ki i malo sam ju namočio. Krenuo sam lagano da joj guram i tako sve brže i brže. Stenjala je u sebi. Nakon par minuta rekla je da ju podignem sa ku**em u njoj i krenem u tuš kabinu koja je bila sa druge strane kupaonice. Tamo smo ostali u toj poziciji neko vrijeme i nabijao sam ju jako. Skinula se sa mene,usput mi ga po**šila i okrenula se. Ruke je stavila na zid kabine i rekla je da joj ga zabijem. I tako sam joj zabijao ku**c do jaja dok je topla voda curila po nama. Nikad bolji osjećaj nisam imao. Rekao sam joj da ću ubrzo sv**iti pa se maknula i počela da mi pu**. Usta sam joj napunio do kraja sa vrelom spe**om. Na kraju smo se otuširali i zadovoljno ljubakali. Rekla je da želi još ovakvih avantura. Naravno da ih je bilo. Nezaboravno iskustvo 🙂



Nema komentara:

Objavi komentar