loading...

Ref

mmm

utorak, 25. travnja 2017.

ISPOVEST: Prošli vikend kod drugarice na rođendanu punoletstva prvi put sam pila alkohol, tacnije bambus….





Prošli vikend kod drugarice na rođendanu punoletstva prvi put sam pila alkohol, tacnije bambus. Ja još nemam 18 ali kada su svi i ja sam. Bila sam u baš kratkom miniću i drugaricin tata je cijelo vrijeme koristio svaku priliku da me odmeri pogledom. Obzirom da nikada ranije nisam pila alkohol, secam se da sam otišla do wc-a da povratim, a drugaricin tata se ponudio da mi pomogne. Kako sam se sagnula da povratim minić mise podigao, a obzirom da sam ispod imala samo mini crvene tangice odlično se sećam da je on gurnuo prst u… kako da kažem, moju “ribicu” i celo vreme dok sam povraćala ga je gurao i vadio. Bila sam nemoćna, ali nisam mogla kriviti njenog oca, sama sam kriva što sam pila, a muško ko muško svakako ce iskoristiti priliku…. nisam rekla drugarici za to, ne zelim kvariti brak njenih roditelja zbog mog pijanstva… a i ne znam kako bi i ona na to reagovala. Na kraju bio je to samo prst ili barem tako mislim.



Nema komentara:

Objavi komentar