loading...

Ref

mmm

nedjelja, 23. travnja 2017.

ISPOVEST: Sumnjam već duže vreme da me muž laze…





Sumnjam već duže vreme da me muž laze. Uvek kaže da je na poslu i da mora duže ostati da radi. A zapravo ja sam uvek sumnjala da izlazi. Ali to nikada nisam mogla da dokazem. Jer imamo troje dece kuci, i nemam ih kome ostaviti dok spavaju, da bi ja išla u 10 noću da ga proveravam. Sve do pre neko vece. Nazvao je i reko da je na poslu. Sednem ja u kola i vidim da nije na poslu. Kad je došo kući rekla sam mu da sam bila kod njega na poso i nije bio tamo. Da znam da me laze, što mi je on kasnije i priznao, da me laže već duže vreme, da kao radi a zapravo izlazi sa društvom. Za mene najgore od svega je da sam mu je moju sumnju već odavno rekla. Ali uvek me pravio budalom. Govorio mi da sam da sam nenormalna, da mu samo zagorcavam život i da on ništa pogrešno ne radi. I ostaje veliko pitanje; da li da mu verujem da je samo bio sa prijatelja na pice?Jer uvek kada je izlazio sa društvom,to mi je i reko. P.S. deca su za vreme moje akcije bila dobro zbrinuta, čuvala ih tetka. ❤



Nema komentara:

Objavi komentar