loading...

Ref

mmm

utorak, 25. travnja 2017.

ISPOVEST: Tih dana moj ujak je sa svojim sinom kod mene radio moleraj. Inače, ja sam slatka plavuša sa velikim si*ama i dugim izvajanim nogama za kojima momci….





Tih dana moj ujak je sa svojim sinom kod mene radio moleraj. Inače, ja sam Tamara, slatka plavuša sa velikim si**ma i dugim izvajanim nogama za kojima momci prosto lude. Upravo sam završila treću godinu srednje škole, tako da sam po ceo dan pomagala mami oko spremanja hrane i posluživanja majstora. Moj brat od ujaka je godinu dana stariji od mene i znam da su se devojke otimale za njega. Krupan je i lepo razvijen, ne baš lep ali duhovit i opušten. Zove se Dragan.
Tokom tih dugih letnjih dana vreme nam je brzo prolazilo u razgovoru i šali.
Jedne večeri je sa tatom ostao da prespava kod nas, da se ne bi vraćali kasno kući u drugi grad. Do kasno smo bili kod mene u sobi, gledali filmove i razgovarali. Bilo nam je zabavno. Kada je otišao da spava, istuširala sam se i pošto je bilo vrućina gola sam legla u krevet. Ne znam koje je doba noći bilo kad sam osetila da me neko dodiruje. Otvorila sam oči i videla Dragana pored mene u krevetu. Bila sam zatečena, a on je to lukavo iskoristio da me poljubi i stavi ruku na moju picu. Strasno mi je gurnuo jezik u usta i ja sam morala da prihvatim poljubac. Taj poljubac je srušio svaki moj otpor. Noktima sam mu mrsila dlake na grudima dok me je neumorno prstima obrađivao.
Pomisao da svakog časa neko može da nas zatekne još više me je palila.
Stavio mi je jastuk ispod gu*e i jako ušao u mene. Jedva sam suzdržala vrisak. Počeo je divlje da me jebe i da mi govori da ga odavno palim i da je samo ovo čekao.
– Tako, dušo… Jače, jače! – bodrila sam ga da nastavi.
Uživala sam kao nikad do tada.
Pojačao je tempo. Bila sam na ivici ekstaze dok se nemilosrdno zabijao u mene.
Potom je izašao iz mene i stavio mi ku*ac između velikih si*a. Ja sam ga pritegla sis*ma, a on se pomerao napred-nazad. Svaki put bih ga liznula po gla*iću kad bi dovoljno prišao. To mu se svidelo pa mi je ubrzo bio u ustima. Uzdisao je dok sam mu uvlačila kur**nu najviše što sam mogla. Njegov ukus mi je tako prijao.
Potom mi je naredio da legnem na stomak, a on mi je ušao od pozadi. U ovoj pozi je još dublje ulazio u mene, a ja sam prstima mazila kliću. Dok me je tako karao, lizao mi je vrat i usnu školjku, a prstima mazio si*e i bra*avice.
Legao je zatim na leđa, a ja sam sela na njega okrenuvši mu leđa. Oslonila sam se na ruke i počela da mešam, dok mi je on masirao kliću.
Parao mi je utrobu i ja sam osetila drhtaje u stomaku. Jedva sam se suzdržala da ne vrisnem glasno, dok mi je orgazam potresao celo telo. Nisam prekidala da mešam bokovima i da se nabijam na njegov ponos sve dok nisam osetila da puni moju pi*u vrelom spe**om.
Kada je svršio, ležali smo jedno pored drugog i dugo se mazili.
Ovih dana ponovo će prespavati kod mene, a ja se unapred radujem njegovoj noćnoj poseti.



Nema komentara:

Objavi komentar